poniedziałek, 31 lipca 2017

Niezwykłe lekcje rytmiki: Jestem Polakiem

Witajcie kochani, 
dzisiaj, w ten upalny, lipcowy poniedziałek prezentuję Wam moją ulubioną serię #muzyczne poniedziałki, w której jak zawsze co dwa tygodnie >w poniedziałek< będę prezentować Wam NASZE ulubione piosenki! (Nasze czyli moje i Poli...)

Jest już dość późno, a więc aby nie przedłużać, zaczynajmy... 



Niezwykłe lekcje rytmiki oraz album, który Wam teraz przedstawię to nie są zwyczajne piosenki dla dzieci. To nie tylko miłe dla ucha melodie i urzekające, ale proste teksty piosenek, które łatwo przyswoi sobie Wasz maluch. To piosenki, które zabawią zarówno tych najmłodszych jak i starszych, a także pozwolą przyswoić dzieciakom wiedzę o naszej ojczyźnie i pokażą, że nasz kraj >mimo wszystko< ma wiele powodów do dumy! Najmłodsi słuchacze mają możliwość poznania najważniejszych polskich miast, sławnych ludzi, tradycji, tradycyjnych potraw czy podstaw historii...

Tracklista:

1. Jestem Polakiem
2. Opolskie nutki
3. Polskie pyszności (mniam,mniam)
4. Orzeł czy reszka
5. Warszawa stolica Polski
6. Skarby Polski
7. Wielcy Polacy
8. Wesoła Zielona Góra
9. Kraków stare miasto
10. Historia Polski




Osobiście uwielbiam tego typu piosenki, które bawią, a jednocześnie wiele nauczą... bo przecież piosenki dla dzieci nie muszą być tylko o misiach co jadą, jadą przez las i autkach co robią "brum brum". A piosenki, które pokazują jaki piękny jest nasz kraj i jaką niesamowitą mamy historię mają w moim sercu pewne szczególne miejsce... Nic dziwnego, że gdy pierwszy raz usłyszałam utwór promujący album "Jestem Polakiem" i zobaczyłam teledysk... prawie się popłakałam. Pomyślałam sobie, że to jest naprawdę fajne... >ja zresztą często wzruszam się i płaczę z tak banalnych powodów<

Piosenki te, mogą być naprawdę pomocne dla rodziców mieszkających ze swoimi dziećmi za granicą. Bo to właśnie na Was, kochani spada obowiązek przedstawienia dziecku dziejów naszego państwa :) 


Oprócz piosenek ze świetnymi edukacyjnymi tekstami o Polsce, na płycie znalazło się 10 podkładów karaoke, a także 10 lekcji rytmiki, prowadzonych przez autora pomysłu, które wspomagają u dzieci radzenie sobie z koordynacją ruchową. 

Niby album dla starszych dzieciaków - od 3/4 lat, ale my z Poliną słuchamy piosenek od najwcześniejszych miesięcy jej życia :D Ja znam je już wszystkie na pamięć - naprawdę bardzo szybko zapisują się w pamięci!! A Młoda jeszcze nie mówi, ale pewnie pierwsze co, gdy już zacznie, zaśpiewa mi "Jesteśmy Polką i Polaaakiem, dziewczynką fajną i chłopaaaakiem..." :D







Ciekawostki:

  • projekt Niezwykłe lekcje rytmiki został stworzony przez duet Mariusza Totoszkę oraz jego partnerkę Justynę Tomańską 
  • projekt dzięki swoim walorom edukacyjnym i artystycznym zyskał rekomendację Rzecznika Praw Dziecka Marka Michalaka
  • całkowity dochód ze sprzedaży Niezwykłych lekcji rytmiki przekazywany jest Fundacji DKMS, zajmującej się walką z białaczką - czyli kupując - POMAGAMY  ❤ 

1 komentarz

  1. Fajnie ze sa takie rzeczy - nie dość ze dzieciom się podoba to jeszcze można pomóc :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia